Atmoz meets Versuz

Het befaamde Atmoz concept zal in augustus 2017 plaatsvinden in de Versuz te Hasselt. Spectra werd gecontacteerd voor de ontwikkeling van een aantrekkelijke zomerse visual met bijhorend promotiemateriaal.

“Rob ontwerpte in no-time een prachtige zomerse promotieflyer! – Pat Krimson”

Grafische opstart voor Thricon

Voor de startende onderneming Thricon creëerden we een volledige branding: een nieuw logo, huisstijl, domingstickers, ringmappen, busbelettering en geveldoek. Ook ontwikkelden we zijn belangrijkste verkooptool: namelijk zijn website www.thricon.be. Intussen liet Ludo ons meermaals weten dat hij zijn start goed doorgemaakt heeft en Thricon in volle groei is. En zo hoort het!

“Dankzij het ontwerp van ons merk zijn we heel herkenbaar, net zoals we gevraagd hadden. Bovendien houden we van Rob’s persoonlijke aanpak.”

Totaalconcept voor Bioplaza Overpelt

“Willen jullie eens nadenken over een nieuwe branding voor onze biowinkel?”. Die vraag kregen we begin 2016 van de twee sympathieke zaakvoerders van de toenmalige Origin’o Overpelt. En zo gingen we aan de slag met het ontwerpen van een nieuw logo. Het werd een voltreffer met een fris beeldmerk met alomvattende baseline die alle waarden van de winkel uitdraagt. Ook ontwikkelden we een luchtige maar moderne website met ruimtes voor promoties, nieuwsberichten en een online bestelformulier. De site kan je bekijken op www.bioplaza.be.

“We zijn echt tevreden over de samenwerking met Spectra. De winkel valt op, ons logo zegt waar we voorstaan en het geheel heeft de uitstraling die we vooraf gehoopt hadden. En dit alles met respect voor onze strakke deadline.” 

 

Reclamecampagne Meifeesten krijgt een nieuw jasje

De Meifeesten zijn een echte ‘Hamonter’ traditie. De organisatie merkte echter dat het bezoekersaantal jaar na jaar daalde en wilde hier een halt aan roepen. Daarom schakelden ze Spectra in, met resultaat! Het eerste jaar na de restyling van hun promotiemateriaal steeg het bezoekersaantal met 30%, en het jaar nadien met 25%. Een gigantische return op de gemaakte investeringen dus! En zo staan de Meifeesten weer op de kaart, in samenwerking met Spectra!

Een frisse start voor Studique!

Angelique Vandebeek is een jonge selfmade woman die weet wat ze wil! Ze gaf ons de opdracht een logo en huisstijl te ontwerpen voor haar activiteit als bouwstudie adviseur. Het werd een stevig, fris en modern logo waarmee ze zeker en vast haar mannetje kan staan in bouwsector. Intussen ontwikkelden we ook een (business pakket) website (te bezoeken op www.studique.be) en mochten we de ganse familie Vandebeek voorzien van autobelettering.

We bedanken Angelique voor het vertrouwen in Spectra en wensen haar veel succes met haar nieuwe onderneming!

Prosat, een volledige branding voor de satellietspecialist

Prosat is dé satellietspecialist in Noord-Limburg. We hielpen ze met een rebranding van hun merk, inclusief naamswijziging. Het werd een mooie frisse grafische makeover met een nieuw logo, huisstijl, website en autobelettering.

Promotie Sezoensrally krijgt nieuwe vormgeving

Het is zover! De sympathiekste autorally van het land viert zijn 40ste verjaardag en pakt uit met een volledig nieuwe look voor hun publiciteitscampagne. Wij mochten met Spectra instaan voor een grondige restyling van het promotiewerk rond de Sezoensrally te Bocholt. Ziehier alvast de affiche inclusief nieuw logo!

Binnenkort volgen er flyers, inkomkaartjes, uitnodigingen, lanyards en meer.
Racing Team Moustache: alvast veel succes met jullie 40e jubileum-editie!

Nieuw logo en huisstijl voor ’t Huys

Een tijdje terug kregen we Erik Schultink over de vloer. Hij vertelde ons dat hij wilde starten als vastgoedmakelaar en dat hij daarom een logo en bijhorende huisstijl nodig had. Na een prettig designtraject leverden we onderstaand logo af, tot grote tevredenheid van de klant.

Intussen wensen we Erik veel succes op met de opstart van zijn zaak! ’t Huys Vastgoed, een naam om te onthouden wanneer u een huis wil (ver)kopen!

 

XXL Wallprints voor KV Mechelen

Deze week rondden we een project af waar we lang naar uit hebben gekeken! Zoals jullie misschien weten bouwt eersteklasser KV Mechelen een nieuw stadion met daarin een grote nieuwe supporterskantine. Om het beton niet te laten overheersen werd Spectra ingeschakeld om de wanden in een origineel geel-rood jasje te steken. In samenwerking met het Malinwa archief en een werkgroep met oa Mark Uytterhoeven werkten we een concept uit waarbij de clubhelden uit de rijke geschiedenis van KV centraal stonden. Ook werd er ruimte gemaakt voor enkele favoriete supportersliederen en per wand werden een 6-tal leuke wist-je-datjes voorzien.

Daarnaast werden ook de togen in samenwerking met Tailormate ingepakt in hetzelfde conceptverhaal.

Een nieuw logo voor Kris Peter Follon

Kris Peter Follon is een ondernemend interieurarchitect met talent. Hij beschikte over een sterk verouderd logo dat niet aansloot bij zijn imago als creatieveling. Daarom gaf hij ons carte blanche voor het design van een nieuwe logo, met als enige opdracht dat het aan een soort ‘stempel’ of brandmerk moest doen denken. Na het logo ontwerp mochten we nog tal van huisstijl producten en reclame uitingen voor hem realiseren, zoals naamkaartjes, enveloppen, eindejaars wenskaarten, enzovoort.

“Ik ben echt mega tevreden over de samenwerking. Ik had vooraf aangegeven een bepaald gevoel te hebben bij mijn logo. Rob wist dit gevoel perfect om te zetten in beeld. Intussen bestelde ik al redelijk wat prints bij hem, en steeds weer ben ik versteld van de kwaliteit.” 

D-Ware / Exellent vernieuwt zijn outdoor signwerk

Computerwinkel D-Ware te Putte koos Spectra als partner voor een totale restyling. Voor deze sympathieke klant mogen we een nieuw ambiframe (lichtgevend) spandoek, een dubbelzijdig spandoek met ledverlichting en nieuwe bestickeringen voor een grote reclamezuil, garagepoort en vitrines realiseren. We wensen hun alvast alle succes met de makeover!

Rebranding voor www.ikbouweenwoning.be

Ikbouweenwoning.be is met zijn online tool voor (ver)bouwers een succesvol verhaal. Spectra werd gevraagd in te staan voor een restyling waarbij het niet enkel de bedoeling was om de site grafisch te updaten, maar ook om bezoekers op een gebruiksvriendelijke manier rond te leiden en aan te zetten de tool te gebruiken. Intussen werd de nieuwe vormgeving ook al toegepast. Bekijk het resultaat op www.ikbouweenwoning.be

“Spectra is al bijna tien jaar onze partner voor al ons grafisch werk. In 2015 hebben we onze website www.ikbouweenwoning.be een complete facelift gegeven. We hebben dit samen met Rob uitgestippeld en zijn expertise was hierbij van goudwaarde.”